اخبار-و-بررسی-محصولات

یکه تازی ایسوس در مانیتورهای گیمینگ با معرفی مدل های جدید

ایسوس برند نخست مانیتورهای گیمینگ در دنیا، دو مانیتور گیمینگ جدید را به بازار عرضه می‌کند. هر دو مانیتور 27 اینچ هستند اما با رزولوشن و‌‌نرخ نوسازی‌متفاوت. مانیتورهای ROG Strix XG27UCS و ROG Strix XG27ACS هر دو از زبان طراحی جالبی برخوردار هستند و به گیمرها اجازه می‌دهند تا از پایه به عنوان نگه دارنده گوشی هوشمند استفاده کنند. علاوه بر این، با توجه به فراگیری استفاده از درگاه USB Type-C در گجت‌های هوشمند، این غول تایوانی هر دو مانیتور جدید خود را به کانکتورهای USB Type-C نیز مجهز نموده است که علاوه بر ارائه خروجی تصویر از قابلیت شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کنند.

 

 

مانیتور ROG Strix XG27UCS از رزولوشن 4K و نرخ نوسازی 160 هرتزی برخوردار است؛ این در حالی است که مانیتور ROG Strix XG27ACS رزولوشن 1440p را بانرخ نوسازی 180 هرتزی ارائه می‌دهد. زمان پاسخگویی هر دو مانیتور 1 میلی‌ثانیه است و بدین ترتیب این دو خوراک بازی‌های آنلاین و حتی استوری مود و فیلم‌های اکشن بدون لگ هستند. توجه به علاقه گیمرهای امروزی به استفاده از ستاپ سفید رنگ، در بخش طراحی ایسوس بیش از پیش دیده می‌شود تا جایی که این مانیتور های جدید در رنگ‌های مشکی و همچنین سفید در دسترس علاقه‌ مندان خواهند بود. مانیتورهای ROG Strix XG27UCS و  ROG Strix XG27ACS هر دو از NVIDIA G-SYNC برای تجربه گیمینگ بدون پارگی تصویر پشتیبانی می‌کنند. این مانیتورها همچنین مجهز به فناوری Extreme Low Motion Blur Sync (ELMB Sync)  می‌باشند. پنل‌های هر دو مانیتور با فناوری HDR سازگار هستند و دارای گواهی استاندارد DisplayHDR400  می‌باشند.
از دیگر امکانات این مانیتورهای می‌توان به پشتیبانی 95 تا 97 درصدی پوشش فضای رنگی DCI-P3  اشاره کرد.

 

 

 

ایسوس برای نخستین‌بار الگوریتم هوش مصنوعی را با فناوری GamePlus خود تلفیق کرده است. بدین ترتیب صحنه‌ها به‌صورت لحظه‌ای تجزیه و تحلیل می‌شوند و مکان crosshair (نشانه اسلحه در بازی) در گیم‌های شوتر با دقت بیشتری تنظیم خواهند شد. همچنین فناوری Dynamic Shadow Boost با کمک هوش مصنوعی، روشنایی مناطق تاریک تصویر را بدون نشت نوردهی به مناطق روشن تصویر، برای برتری گیمرها در صحنه‌های کم‌نور بالاتر می‌برد.

 

مانیتورهای ROG Strix XG27UCS و  ROG Strix XG27ACS از تنوع عالی درگاه‌های ارتباطی بهره می‌برند. این مانیتورها به خروجی‌های DisplayPort 1.4،HDMI 2.0 ، USB Type-C با ارائه خروجی تصویر و قابلیت شارژ سریع و جک هدفون مجهز هستند.

 

 

 

 

 

این مانیتور ها به زودی با گارانتی های اصلی ایسوس در ASUSFA موجود خواهد شد.

 

 

asusfa.com

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *