اخبار-و-بررسی-محصولات

مادربردهای سری Pro ایسوس مناسب سازمان‌ها و ادارات دولتی

ایسوس پرفروش‌ترین برند مادربرد در دنیا و پیشرو در زمینه نوآوری‌های مدرن در دنیای IT، از مادربردهای سری Pro خود پرده‌برداری کرد که به طور خاص برای نیازهای سازمان‌ها و ادارات دولتی طراحی شده‌اند. این مادربردها با استفاده از PCB‌های با کیفیت بالا و ویژگی‌های امنیتی و مدیریتی پیشرفته، ثبات، عملکرد و امنیت بی‌نظیری را برای سیستم‌های سازمانی به ارمغان می‌آورند.

 

روکش PCB سبز رنگ، ضامن پایداری و طول عمر بیشتر

مادربردهای سری Pro ایسوس از روکش PCB سبز رنگ با کیفیت بالا استفاده می‌کنند که در مقایسه با روکش PCB‌های رایج مشکی، از مزایای متعددی برخوردار است. روکش PCB سبز رنگ، به دلیل مقاومت بیشتر در برابر رطوبت و دمای بالا، پایداری و طول عمر مادربرد را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. این امر به ویژه در محیط‌های کاری با شرایط سخت، مانند ادارات دولتی که ممکن است در معرض گرد و غبار، نوسانات برق و دمای بالا باشند، حائز اهمیت است. روکش PCB‌ سبز رنگ، مقاومت بیشتری در برابر تاب برداشتن و خم شدن دارد که این امر خطر اتصال کوتاه را به طرز چشم‌گیری کاهش می‌دهد. همچنین در روکش PCB سبز رنگ، سیگنال‌های الکتریکی با ثبات بیشتری انتقال می‌یابد و از تداخل الکترومغناطیسی (EMI) جلوگیری به عمل می‌آید که جملگی منجر به عملکرد پایدارتر سیستم می‌شود.

 

 

ویژگی‌های برجسته مادربردهای سری Pro

مادربردهای سری Pro ایسوس طیف وسیعی از ویژگی‌های امنیتی و مدیریتی را ارائه می‌دهند که آنها را به انتخابی ایده‌آل برای سازمان‌ها و ادارات دولتی تبدیل می‌کند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • Dash LAN: مادربردهای سری Pro ایسوس مجهز به هدر SMBUS هستند که از کارت توسعه Dash LAN پشتیبانی می‌کنند. این کارت توسعه روی درگاه PCI-E x1 قرار می‌گیرد و با اتصال کابل شبکه به درگاه Ethernet آن، به ادمین شبکه این اجازه را می‌دهد از راه دور و از طریق بستر اینترنت بصورت کاملا ایمن و به دور از تهدیدهای سایبری، به سیستم‌ها دسترسی داشته باشد و مشکلات آنها را برطرف نماید یا به راحتی با استفاده از یک کلیک، BIOS آنها را آپدیت نماید. بدین ترتیب مدیران IT را از حضور فیزیکی برای بررسی و رفع مشکلات احتمالی بی‌نیاز می‌گرداند.
  • Self recovery BIOS: در صورت بروز مشکل در BIOS، به طور خودکار بازیابی می‌شود و از خرابی سیستم جلوگیری می‌کند.
  • ASUS Control Center یا ACC: مدیریت متمرکز سیستم‌ها را از طریق یک رابط کاربری واحد فراهم می‌کند.
  • Q-LED: تشخیص سریع و آسان مشکلات سیستم با استفاده از کدهای LED بصری.
  • Event Log: ثبت و ذخیره رویدادهای سیستم، برای عیب‌یابی آسان.
  • TPM: امنیت داده‌ها را برای جلوگیری از نفوذ هکرها با ماژول داخلی Trusted Platform Module (TPM) افزایش می‌دهد.

 

 

انتخابی هوشمندانه برای مدیران IT سازمان‌ها

مادربردهای سری Pro ایسوس با ترکیب پایداری، امنیت، قابلیت اطمینان و ویژگی‌های مدیریتی پیشرفته، انتخابی ایده‌آل برای مدیران IT سازمان‌ها و ادارات دولتی هستند. این مادربردها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیازهای چالش‌برانگیز محیط‌های کاری حساس را برآورده کرده و به آنها کمک می‌کنند تا به طور کارآمد و ایمن به فعالیت خود ادامه دهند. مادربردهای سری Pro ایسوس به لطف استفاده از طیف گسترده‌ای از گزینه‌های اتصال و اسلات‌های توسعه، قابلیت ارتقا را در آینده تضمین می‌کنند و با پشتیبانی از سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارهای مختلف، از سازگاری بالایی برخوردار می‌باشند.

 

 

با انتخاب مادربردهای سری Pro، می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • کاهش هزینه‌های عملیاتی: PCB‌های بادوام و ویژگی‌های خودترمیمی مانند Self recovery BIOS به کاهش زمان خرابی و هزینه‌های مرتبط با آن کمک می‌کنند.
  • امنیت داده‌های ارتقا یافته: TPM داخلی و سایر ویژگی‌های امنیتی از اطلاعات حساس شما در برابر تهدیدات سایبری محافظت می‌کنند.
  • عملکرد قابل اعتماد: طراحی و مهندسی دقیق تضمین می‌کند که سیستم‌های شما به طور مداوم و بدون نقص کار می‌کنند.
  • آرامش خاطر: با علم بر اینکه از یک برند معتبر، قابل اعتماد و دارای کمترین میزان نرخ خرابی مادربرد در دنیا استفاده می‌کنید، خیالتان آسوده خواهد بود.

 

 

مادربرد های این سری را می توانید از سایت ایسوس فا تهیه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

ASUSFA.COM

 

 

2 دیدگاه در “مادربردهای سری Pro ایسوس مناسب سازمان‌ها و ادارات دولتی

  1. امیر گفت:

    برای کار های اداری انتخاب بسیار مناسبیه
    هم خوش قیمته هم کیفیت ساخت خوبی داره

  2. امیر گفت:

    برای کارهای اداری انتخاب بسیار مناسبیه
    هم خوش قیمته هم کیفیت ساخت خوبی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *