اخبار-و-بررسی-محصولات

تجربه داشتن یک بازی فوق‌العاده با مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG27UCS

ایسوس برند نخست گیمینگ در دنیا، به تازگی از مانیتور گیمینگ رده بالای خود، برای گیمرها رونمایی کرد.

مانیتور ROG Strix XG27UCS به طور مستقیم بخش رده بالای بازار را نشانه گرفته است، ایسوس تمام تلاش خود را به کار برده تا تمام نیازهای یک گیمر حرفه ای را در این مانیتور بگنجاند.

مانیتور ROG Strix XG27UCS با پنل Fast IPS، نرخ تازه‌سازی 165 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه  GTG ، تصویری بی‌نظیر و فوق‌العاده روان به شما ارائه می‌دهد، و با حداکثر روشنایی 450 نیت همراه با پشتیبانی از HDR10 عرضه می‌شود.

با توجه به سازگاری این دستگاه با فناوری‌های همگام‌سازی تطبیقی، مانیتور گیمینگ ASUS ROG STRIX XG27UCS  از Freesync AMD و G-Sync NVIDIA نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین به قابلیت ELMB (تاری شدید حرکت کم) مجهز شده است، بنابراین می‌توانید انتظار بهترین دید را در موقعیت‌های مختلفِ بازی‌های سریع داشته باشید.

این مانیتور دارای چندین فناوری دیگر از جملهASUS Variable Overdrive 2.0  است که درون مانیتور XG27UCS تعبیه شده که بهترین تنظیمات مشاهده را در سناریوهای بازی برای حذف شبح‌ها تضمین می‌کند.

این مانیتور گیمینگ مجهز به ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند فناوری GamePlus است تا تجربه کاربر را بهبود ببخشد و نشان دهد که هوش مصنوعی در صنعت مانیتور چه توانایی‌هایی دارد.

علاوه بر تمام ویژگی های گفته شده عملکرد Dynamic Shadow Boost در این مانیتور، بدون درخشندگی در مناطق روشن، مناطق تاریک را روشن تر می‌کند.

این مانیتور گیمینگ  XG27UCSبرای اتصال آسان به دستگاه های دیگر دارای پورت های متنوعی از جمله HDMI 2.0 ، DisplayPort 1.4 و USB Type-C است.

 در نهایت ASUS ROG Strix XG27UCS یک مانیتور گیمینگ با عملکرد بالا است که کیفیت تصاویر استثنائی، نرخ تازه سازی سریع و ویژگی های پیشرفته را برای گیمرهای حرفه ای ارائه می‌دهد.

 فرقی نمی‌کند گیمری به دنبال رقابت و برتری باشید یا گیمری معمولی که به دنبال لذت بردن از تصاویر با کیفیت بالا باشید، مطمئنا ASUS ROG Strix XG27UCS تمام نیاز های شما را برآورده می‌کند و شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

به زودی این مانیتور خارق العاده را می توانید از ایسوس فا تهیه نمایید.

 

 

 

 

 

 

ASUSFA.COM

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “تجربه داشتن یک بازی فوق‌العاده با مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG27UCS

  1. ناشناس گفت:

    بهترین مانیتوری که با این قیمت میتونی بگیری قطعا همینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *