اخبار-و-بررسی-محصولات

انقلاب در دنیای گیمرها با مانیتور گیمینگ ROG Swift OLED PG32UCDP

ایسوس، برند نخست مانیتورهای گیمینگ در دنیا، با معرفی مانیتور گیمینگ 32 اینچی ROG Swift OLED PG32UCDP تحولی عظیم در صنعت گیمینگ ایجاد کرده است. این مانیتور با ویژگی‌های پیشرفته خود، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد.

یکی از ویژگی‌های مهم این مانیتور، صفحه نمایش 32 اینچی آن با فناوری OLED است. این فناوری به نمایشگر اجازه می‌دهد تا رنگ‌های سیاه را به طور کامل نمایش دهد و کنتراست فوق‌العاده‌ای ایجاد کند. همچنین با پشتیبانی از رزولوشن 4K، جزئیات تصاویر به وضوح قابل مشاهده هستند. قابلیت تغییر سریع بین دو حالت 4K با نرخ تازه سازی 240 هرتز و فول اچ دی با نرخ تازه سازی 480 هرتز، به گیمرها این امکان را می‌دهد تا بهترین حالت را برای هر نوع بازی انتخاب کنند و همچنین این مانیتور با قابلیت Auto KVM به گیمرها اجازه می‌دهد تا به راحتی بین چندین دستگاه سوئیچ کنند.

مانیتور ROG Swift OLED PG32UCDP از فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند ELMB (کاهش شدید تاری حرکت) و Clear Pixel Edge بهره می‌برد که باعث می‌شود تصاویر روان‌تر و واضح‌تر نمایش داده شوند. همچنین فناوری ROG Anti-flicker (ضد لرزش و یکنواختی روشنایی)، تجربه دید راحت‌تری را فراهم می‌کند.

مانیتور PG32UCDP دارای طراحی زیبا و ارگونومیک است و با سیستم خنک‌کننده پیشرفته اختصاصی ایسوس در تولید مانیتورهای با پنل OLED، از گرمایش بیش از حد جلوگیری می‌کند تا احتباس تصویر یا به اصطلاح Burn-In به صفر برسد. این مانیتور همچنین دارای درگاه‌های ارتباطی گسترده‌ای شامل DisplayPort 1.4،

HDMI 2.1،USB-C  با توان‌ 90 وات و جک هدفون می‌باشد. ایسوس استریمرها و تولیدکننده‌های محتوا را نیز فراموش نکرده و بالای پایه مانیتور پشت نمایشگر، پیچ اتصال پایه وبکم تعبیه نموده است.

مانیتور گیمینگ ROG Swift OLED PG32UCDP با ویژگی‌های پیشرفته، طراحی زیبا و عملکرد بی‌نظیر خود، استانداردهای جدیدی را در صنعت گیمینگ پدید آورده است. این مانیتور را به زودی با گارانتی اصلی الماس رایان ایرانیان و حامی در ایسوس فا خواهیم داشت.

 

تصاویر بیشتر از این محصول: 

 

 

 

 ASUSFA.COM

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *